Subject: Lennutegevusloa järelevalve teavitus
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 14:49:57 +0300

From: Enn Eelmets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 1, 2025 10:04 AM
To: Merlyn Rei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere

Audiitortegevuse seadusest tulenevat ei pea AS Pakker Avio oma 
raamatupidamist auditeerima  ei kuue kuu jooksul ega ka üldse mitte.

Nii on ju siseriiklikult reguleeritud.

Kas ma pean siis tegutsema  vastavalt siseriiklikule regulatsioonile või 
mitte?

Parimat,

Enn Eelmets

Accountable manager

Pakker Avio AS

Lennu 44, Reola, 61707

Tartu county, Estonia

mobile: +372 5188117

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://pakkeravio.ee/

  <file://Users/enneelmets/Library/Containers/com.microsoft.Outlook/Data/Library/Caches/Signatures/signature_1510577700>

From: Merlyn Rei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tuesday, 1. April 2025 at 09:23
To: 'Enn Eelmets' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere,

See lause määruses tähendab, et auditeeritud majandusaasta aruanne tuleb 
esitada kuus kuud pärast majandusaasta lõppu va. juhul kui siseriiklikult on 
reguleeritud, et majandusaasta aruanne koostatakse mingi muu aja jooksul.

Hetkel on mu küsimus, et kas teil on plaanis ettevõtte tegevust lähiajal 
laiendada ja hakata opereerima suuremate lennukitega või piisaks 
B-kategooria lennutegevusloast, mis ei eelda auditeeritud majandusaasta 
aruande esitamist?

Tervitades,

Merlyn Rei
Lennundusteenistuse konkurentsinõunik
+372 5786 3629
Transpordiamet
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Enn Eelmets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 1, 2025 8:47 AM
To: Merlyn Rei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere

Nii kui alguses rääkisime ütleb punkt selgelt : Majandusaasta auditeeritud 
aruanded mitte hiljem kui kuue kuu jooksul pärast asjakohase majandusaasta 
viimast

päeva, kui siseriiklikus õiguses ei ole ette nähtud teisiti, ning vajaduse 
korral viimane sisemine vahebilanss.

Eestis kehtib  audiitorseadus.

Kas ma saan millestki valesti aru?

Enn Eelmets

Accountable manager

Pakker Avio AS

Lennu 44, Reola, 61707

Tartu county, Estonia

mobile: +372 5188117

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://pakkeravio.ee/

From: Merlyn Rei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Monday, 31. March 2025 at 16:00
To: 'Enn Eelmets' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere,

Määruse (EÜ) lisa I punktis 3 on loetletud finantsdokumendid, mille kehtiva 
lennutegevusloa valdaja peab esitama jätkuva finantsnõuetele vastavuse 
hindamiseks. B-kategooria lennutegevusloale kehtivad lihtsustatud nõuded. AS 
Pakker Avio tegevus vastab B-kategooria lennutegevusloa nõuetele.

Hetkel võtab Transpordiamet ministeeriumilt lennutegevuslubade järelevalve 
üle, läheb üle ajakohastatud vormidele ja teeb lubades vajalikud muudatused. 
Kas te soovite säilitada A-kategooria lennutegevusloa või võiks selle muuta 
B-kategooria omaks?

Tervitades,

Merlyn Rei
Lennundusteenistuse konkurentsinõunik
+372 5786 3629
Transpordiamet
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Enn Eelmets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 3:07 PM
To: Merlyn Rei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere

Palun selgitage missuguse regulatsiooni mis punkt näeb ette,  et peame 
esitama auditeeritud majandusaasta aruande.

Parimat,

Enn Eelmets

Accountable manager

Pakker Avio AS

Lennu 44, Reola, 61707

Tartu county, Estonia

mobile: +372 5188117

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://pakkeravio.ee/

From: Merlyn Rei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Monday, 31. March 2025 at 12:12
To: 'Enn Eelmets' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere Enn,

Esitatud dokumentidest nähtub, et AS Pakker Avio äriline lennutegevus vastab 
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EÜ) nt 1008/2008 järgi B-kategooria 
lennutegevusloa nõetele. B-kategooria lennutegevusloaga on lubatud osutada 
ärilist lennuteenust õhusõidukiga, mille maksimaalne stardimass on kuni 10 
tonni ja millel on kuni 19 istekohta.

Hetkel on AS Pakker Aviol kehtiv Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi 
poolt väljastatud A-kategooria lennutegevusluba. A-kategooria 
lennutegevusloaga kaasnevad rangemad finants- ja aruandluskohustused, 
sealhulgas nõue esitada auditeeritud majandusaasta aruanne.

Arvestades AS Pakker Avio praegust tegevusmahtu ja lennutegevuse ulatust, 
soovitan muuta Transpordiameti poolt uuel vormil välja antava loa 
B-kategooria lennutegevusloaks. Kas olete sellega nõus?

Kui tulevikus on plaanis tegevust laiendada nii, et see vastaks A-kategooria 
lennutegevusloa nõuetele, on alati võimalik esitada taotlus loa muutmiseks.

Jään tagasisidet ootama!

Tervitades,

Merlyn Rei
Lennundusteenistuse konkurentsinõunik
+372 5786 3629
Transpordiamet
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Enn Eelmets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 31, 2024 5:18 PM
To: Merlyn Rei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Lennutegevusluba <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere

Saadan regulatsioonist tulenevad dokumendid.

1.	Kindlustused.
2.	Ettevõtte majandusaasta aruande. Vastavalt audiitortegevuse seadusele ei 
pea me oma majandustegevust auditeerima.
3.	Ettevõtte majandusaasta aruandest nähtuvalt on tegutseva ettevõtte 
omakapital suurem kui 100000 EUR.
4.	Äriregistri väljavõtte tegeliku kasusaaja ja omandisuhte kohta.

Juhin teie tähelepanu asjaolule, et Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus 
(EÜ) nr 1008/2008 teeb väga selgelt vahet alustava ja tegutseva ettevõtte 
vahel.

Parimat

Enn Eelmets

Accountable manager

Pakker Avio AS

Lennu 44, Reola, 61707

Tartu county, Estonia

mobile: +372 5188117

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://pakkeravio.ee/

From: Merlyn Rei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Wednesday, 2. October 2024 at 16:22
To: Pakker Avio AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Enn Eelmets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Lennutegevusluba 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere,

Tuletame veelkord meelde ning palume esitada hiljemalt 31. oktoobriks 2024 
teavituses loetletud dokumendid.

Vastasel juhul ei saa Transpordiamet olla veendunud, et Pakker Avio AS 
vastab välja antud lennutegevusloa tingimustele ning suudab täita oma 
tegelikke ja võimalikke kohustusi 12 kuu jooksul.

Kui TRAM ei saa palutud dokumente esitatud tähtajaks ning ei saa seetõttu 
hinnata Pakker Avio AS vastavust määruse (EÜ) nr 1008/2008 nõuetele 
lennutegevusloa osas, alustame Pakker Avio AS suhtes järelevalvemenetlusega. 
Kui nõuete täitmine ei ole mh kontrollitav dokumentide esitamata jätmise 
tõttu, on lõpptulemusena Transpordiametil kohustus lennutegevusloa 
peatamiseks või kehtetuks tunnistamiseks vastavalt määruse artiklile 9.

Selgitame, et lennutegevusloa peatamine või kehtetuks tunnistamine piirab 
väga suures ulatuses ettevõtte lennutegevust või koguni peatab selle, 
mistõttu palume selliste tulemuste vältimiseks esitada määrusekohased nõutud 
dokumendid vastavuse hindamiseks.

Kui teil on täiendavaid küsimusi, siis võtke palun ühendust.

Tervitades,

Merlyn Rei
Competition Adviser, Aviation Division
+372 5786 3629
Estonian Transport Administration
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Lennutegevusluba <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 2, 2024 4:39 PM
To: Pakker Avio AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Lennutegevusluba <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Tere!

Tuletan meelde, et lennutegevusloa (OL) järelevalveks vajalike dokumentide 
esitamise tähtaeg on selle kuu lõpus.

Palun edastage 22. mail saadetud teavituses loetletud dokumendid e-posti 
aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   või tehke need kättesaadavaks 
ning andke juurdepääs oma digitaalsele andmebaasile.

Käesoleva aasta lõpuks uuendatakse kõik lennutegevusload digitaalselt ja 
lisatakse Transpordiameti kodulehele koos AOC ja käitamistingimustega. Juhul 
kui kõiki järelevalveks vajalikke dokumente pole esitatud, väljastatakse 
lennutegevusluba tähtajaliselt.

Kui teil on küsimusi, siis võtke palun ühendust.

  _____

This is a kind reminder that the deadline for submitting the required 
documents for Operating Licence (OL) oversight, as listed in the attached 
notification sent on May 22, 2024, is the end of this month.

Please send the required documents to [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>   or make them available and 
provide access to your digital database.

By the end of 2024, all Operating Licences will be reissued digitally and 
uploaded to the Transport Administration’s website alongside the AOC and 
Operations Specification. If all the required documents are not provided, 
the Operating Licence will be issued for a fixed term.

If you have any questions, please do not hesitate to contact me.

Tervitades/Best wishes,

Merlyn Rei
Competition Adviser, Aviation Division
+372 5786 3629
Estonian Transport Administration
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 22, 2024 10:39 AM

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Lennutegevusloa järelevalve teavitus

Registreerimise kuupäev: 21.05.2024

Registreerimise number: 13.4-8/24/8864-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.